Kancelárske kávovary a kávomaty v Samsungu
V spoločnosti ASO VENDING máme ku svojim klientom individuálny prístup, starostlivo vnímame potreby a predstavy klienta a šijeme mu riešenie na mieru. Obchodný vzťah neustále budujeme a prehlbujeme, preto nám nie je ľahostajné, či je spokojný s našimi službami a produktmi, do akej miery sú jeho predstavy naplnené a kam sa ešte môžeme posúvať.
Dnes sa pozrieme do spoločnosti Samsung Electronics Slovakia, s. r. o. v Galante, kde nám HR Team Director Ivan Dubovan priblížil, ako u nich funguje ASO v praxi.
ASO VENDING spolupracuje so spoločnosťou Samsung už 14 rokov, na čo sme veľmi hrdí, a sme vďační, že môžeme byť súčasťou skupiny vašich dodávateľov. Spoločnosť Samsung je dlhé roky vnímaná ako vysoko inovatívna. Pripisujete to hlavne kvalitným ľuďom, ktorí sú súčasťou vašej spoločnosti?
Inovácie sú pevne kódované v DNA Samsungu. Viem, že celosvetovo zamestnávame až štvrtinu všetkých zamestnancov v R&D. Centrála vynakladá denne na Vedu, Výskum a Inovácie viac ako 37,5 milióna USD. Napriek silnej konkurencii automobilového priemyslu v okolí Galanty disponujeme veľmi kvalitným ľudským kapitálom.
Ste zodpovední za veľké množstvo ľudí. Prezraďte nám váš recept na úspech. Akou cestou je možné dosiahnuť spokojnosť pracovníkov v tíme tak, aby boli maximálne produktívni?
Recept je detsky jednoduchý. Som požehnaný prácou, ktorú milujem, mám okolo seba len múdrych a výkonných kolegov, ktorí sa neboja ísť našou vlastnou cestou.
Aký je váš pohľad na samotnú službu s kávou a horúcimi nápojmi ako takými? Prečo si myslite, že toľko ľudí miluje tento typ nápoja?
Káva je pocit luxusu, ktorý máme vďaka nápojovým automatom denne na dosah. Preto ju má rád každý.
Vy osobne ste kávičkár? Koľko šálok kávy vypijete priemerne za deň?
Moja závislosť osciluje na troch až štyroch dávkach denne.
Za každou firmou stoja ľudia. Aký prístup očakávate vy ako zákazník od pracovníkov, ktorí sa starajú o dodávateľské služby pre vašu spoločnosť?
Sme veľmi vysadení na čistotu, kvalitu a hlavne flexibilitu. Myslím, že časy rakúskej „no name“ kávy v cene 3 eurá za kilogram sú dávno preč a Slováci vyspeli aj v tejto oblasti.
Ste súčasťou nadnárodnej spoločnosti. Vaša firma si vybudovala skvelú značku, ktorá evokuje vynikajúce a inovatívne výrobky. Podľa čoho si spoločnosť vašich rozmerov a kvalít vyberá obchodných partnerov?
Je to rovnaké ako s kávou z automatu. Vyberieme si len silných, bezúhonných, flexibilných, kvalitných a hlavne rýchlych partnerov.
Veríme, že spoločnosť ASO VENDING tieto kritéria spĺňa v plnej miere.
Inak by ste u nás predsa neboli. (smiech)
Ako vnímate doterajšiu spoluprácu s ASO VENDING?
Keďže máme zhruba tisícku dodávateľov, máme za to, že ideálny vendor je taký, o ktorom skoro neviete, lebo si plní svoje povinnosti bez aktívneho zásahu alebo manažovania z našej strany. To je prípad aj ASO VENDING.
Ak by ste mali vybrať jednu vec, ktorú ako zákazník na tejto spolupráci oceňujete najviac, ktorá by to bola?
Je to, ak samozrejme nerátam výbornú kávu, určite proklientsky orientovaný postoj manažmentu. Mám výborné skúsenosti s komunikáciou predovšetkým s pánmi Sedlákom a Trgiňom.
Ďakujeme za rozhovor.
Kategórie
- Client story (2)
- Horúce nápoje (48)
- Kategória Akcie (20)
- Kategória Média (20)
- Kategória Novinky (54)
- Kategórie automatov (22)
- Kávové recepty (10)
- Nezaradené (42)
- Novinky (9)
- Rýchle občerstvenie (16)
- Súťaž (1)
- Technické novinky (3)
- Tips & tricks (2)
- Uncategorized (7)
- Vending (152)