Existujú rôzne štúdie o tom, že káva podporuje chudnutie. Káva obsahuje mnohé antioxidanty a kofeín, ktorý podporuje výdaj energie. Prezradíme vám, v akých intervaloch ju piť, aby bol efekt čo najlepší.
trainingTreba myslieť na to, že všetkého veľa škodí. Ak budete každý deň popíjať štyri šálky osladenej kávy s poriadnou dávkou mlieka, smotany, či šľahačky, určite vám to z váhy neuberie! Na rôzne cappuccina s čokoládou či caffee latte z kávomatov radšej rýchlo zabudnite! Uprednostnite radšej kávu bez cukru a s minimálnou dávkou mlieka. V kávomatoch nájdete malú či veľkú kávu alebo lahodné espresso. Ponuka je obohatená aj o možnosť navoliť si nápoj bez cukru alebo si vybrať kávu s mliekom či bez.
Ak chcete byť štíhla a fit, nezabúdajte v prvom rade na pohyb. Krátka prechádzka cestou z práce obohatená o kávu so sebou v maxi pohári? Prečo nie!
Využite kávu ako katalyzátor na spaľovanie prebytočných tukov! Šálka kávy pred cvičením a kúpaním sa ukázala ako účinný spôsob, ako zostať štíhly. S kávou teraz môžete zvýšiť efektívnosť cvičenia a spaľovania tukov. Ak počas zhadzovania kíl zahrniete do vášho jedálnička kávu, vaša diéta nadobudne úplne nový rozmer. Účinok kávy pôsobí na váš organizmus 3-4 hodiny. Rozvrhnite si preto rozumne čas na kávu. Čo tak ranná káva doma v pohodlí obývačky, návšteva kávomatu počas pracovnej pauzy a podvečerné stretko s priateľmi pri espresse z kávovaru…diet

TIP PRE VÁS:
Pridávajte do kávy sójové mlieko!

Tento nízko kalorický produkt pridáva do kávy bohaté, výživné látky.
Žite zdravo s Kávou!

Tím ASO VENDING